.

باراسل

.

حرکت‌ها و تمرین‌های ایستاده باله را بر روی زمین و حالت افقی انجام می‌دهد. این ورزش باعث افزایش قدرت ماهیچه ها در نواحی مختلف بدن به خصوص مچها، پاها، کمر و شکم می گردد.

باراسل ورزشی است ریتمیک- قدرتی- استقامتی و کششی که علاوه بر حفظ تناسب اندام و کاهش سایز، موجب بهبود هماهنگی عصب و عضله می شود..  

اهداف

  • افزایش ضربان قلب
  • چربی سوزی در ناحیه مرکزی بدن (شکم- پهلو- ران)
  • افزایش هماهنگی عصبی و عضلانی
  • تقویت عضلات
  • جلوگیری از پوکی استخوان
  • ایجاد آرامش
  • تناسب اندام و کاهش سایزمیزان چربی سوزی در هر جلسه ۶۰۰ تا ۷۰۰ کالری.

علاوه بر تمام این‌ها

ورزش باراوسل می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای فیزیوتراپی هم باشد. انجام ورزش باراوسل می‌تواند درد را در برخی از نواحی بدن از بین ببرد. نواحی که این ورزش می‌تواند به کاهش درد آن کمک کن شامل شانه، گردن، کمر، زانو و ستون فقرات است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *