.

بادی پامپ

.

تمرینات هوازی و قدرتی که در آنها از هالتر و دمبل برای اجرای تمرینات استقامتی استفاده می‌شود.

معمولا ۴۵ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد. این تمرین‌ها بسیار جذاب و درعین‌حال شدید است؛ درنتیجه، ضربان قلب را بالا می‌برد، روی تک‌تک بخش‌های بدن تأثیر می‌گذارد و کالری زیادی می‌سوزاند.

انواع بادی پامپ

  • بادی اتک (BodyAttack): این تمرینات ورزشی ترکیبی از تمرینات اینتروال و چابکی است که سطح تناسب اندام‌تان را ارتقا می‌دهد و بدن‌تان را شکل می‌دهد و قوی‌تر می‌کند.
  • بادی کامبت (BodyCombat): این تمرینات ترکیبی از حرکات کاراته، بوکس، تکواندو، تای چی و موی تای است که حس جنگجویی درونی‌تان را آزاد می‌کند و تمریناتی جذاب شامل حرکات پا و مشت‌زدن است.
  • بادی بالانس (BodyBalance): در این تمرینات از حرکات تای چی، یوگا و پیلاتس برای افزایش تعادل بدن استفاده می‌شود.

 

  • بادی استپ (BodyStep): در این تمرینات از استپر (stepper) برای سوزاندن بیشترین مقدار کالری و تمرین در بخش‌های پایین‌تنه استفاده می‌شود.
  • بادی جم (BodyJam): این تمرینات هوازی موزون همراه با رقص، به‌قدری جذاب و ساده است که در حین تمرین، فراموش می‌کنید که در حال ورزش کردن هستید.
  • بادی وایو (BodyVive): این تمرینات با شدت کم و با استفاده از وسایلی چون کش و توپ مخصوص انجام می‌شود و به بهبود شرایط تناسب اندام کمک می‌کند و اندام‌ها را با کمترین فشار به مفاصل، تقویت می‌کند.

 

مزایا

  • سوزاندن ۵۶۰ کالری در یک جلسه
  • افزایش قدرت و استحکام عضلات
  • افزایش استقامت عضلات مرکزی
  •  افزایش انعطاف پذیری
  • حالت و اندام بهتر
  • سلامت قلب
  • شوق جمعی برای ورزش

علاوه بر تمام این‌ها

  • افزایش نیروی بدنی
  • تمرکز بیشتر برای انجام کارها
  • افزایش سلامتی جسمانی
  • مصدومیت کمتری دارد  حتی اگر شما دچار سانحه شوید هم آسیب کمتری به بدن و عضلات شما وارد خواهد شد.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *